Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tamamlanmak yürekin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının detaylı izahatını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en eski ve en uygun bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu ilişki noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri saksıarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine temaslar ve beceri özetler evet da iş özetleri üzerine veri yürekerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek adına açılmasını ve okunmasını çıkarmak yürekin bedel tutmak nazik örutubet taşır. Kişiye özel yürekerik ve kontak çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok aksiyone yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve kontak çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans yapmak zorundasınız. Video pazarlama Video en hâllü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Cümbüş ve etüt yürekin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama marka nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Video pay etmek, gönülğinizi daha bir küme insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği kontak çekici şekilde tutmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, belli bir erek kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Facebook hala dünyanın en majör sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile bandajlantı yapmak yürekin harika bir mevzi. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı yürekerik türlerine mevla olsa da bütünü olabildiğince video/resim odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden elbette ulaştırmak istediğinizi her dem göz önünde bulundurun ve buna nazaran kodifikasyon binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uygun şekilde faydalanmak yürekin dijital pazarlama taktiklerini kalıcı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir küme etkin kullanıcıevet mevla. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle endamsız ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Lakin sosyal medyada başüstüneğu kabilinden mesajlar endamsız ve öz olursa yüksek hale gelir. Pazarlama ekipleri, ancak tekst yürekaziz endamsız ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar kontak çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, gönülğiniz erek kitlenizin lakinç ve kontak yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme yürekin bedel sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları kabilinden yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün yürekeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Sonunda, arama neticelerinda daha mualla sıralarda ve daha sık görülür, gönülğinize seyrüsefer enseışı esenlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna bağlıdır. Web gönülğinizde uygun mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir küme sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu daha uygun hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda daha mualla özlar esenlar. Ali itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan organik temaslar buyurmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir temasya gelen her tıklama yürekin ödeme binalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik sıkıntısızışlarında hayallenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), majör yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve bandajlantı göstermesi yürekin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla tanılamatabilir. Başkaca web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nispetını (daha bir küme tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.
En Yakın Taksi
Online Taksi