Logo nedir? Lügat anlamı olarak temel katlığı dilimizde amblem olan, bir konuin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, anlamını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak konuletmenin yahut organizasyonun kazık olarak yaptığı konui sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi anlamı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çkırmızıışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı sineerik ve anlamlara malik olabilir.
Sorusu sorulduğunda söz anlamının dışında, birsonsuz logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı meydana getirecek olan insan yahut kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı enikonu önemlidir. öbür taraftan logo dizayn çkırmızıışmasını meydana getirecek insan yahut kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çkırmızıışmanızı kesinlikle bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkırmızıışma sizin, konuletmenizin ve bundan sonraki çkırmızıışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çkırmızıışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğkonutirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka sinein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkırmızıışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş düzlükı ile faaliyette mevcut şirketler sinein daha çok yeğleme edilebilir. Yegâne bir sektörde çalışma gösteren konuletmelerin ekseriya logoları dalü özümleme fiyat. Ancak çabucak aşkın dal ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda teşhir etmek imkansızdır.
Logo ne konue yarar?
İşletmeler sinein logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası olmayan bir pres eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz dönem aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yan yana gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ya aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. önceki halini düşünmeye çkırmızıışın. Markaların logoları olmadan harbiden marka olmaları üzere imkansızdır.
Bu sebeple konuletmenize kurumsal bir maksat hazırlayarak yolunuza bek adımlarla devam edebilmek hesabına “logo dizayn” çkırmızıışması ile serlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) rapor fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca kâh kişilerin bir dekorte tanılamanmasını sağlayıcı konuaretlerdir. Tipik bir logo firmaların fark edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.
Sade, zahmetsiz anlaşılır, yolırlanması zahmetsiz, olabilir olduğunca az sayıda renkten oluşmalıdır. Her çhemayar baskı ve endam tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok değersiz ölçülerde detaylar kaybolmamalı, çok koskocaman ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Sair firma ya da ürünlere ilişkin logolar ile karışıklığa vesile vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan ya da esinlenen logolar o ürün ya da firmaya koskocaman mazarrat verir.
Logo düşüncemcıyı bileğil ürün ya da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e göre logoyu üreten düşüncemcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili kuruluşun ya da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen ya da tasarlanan font şirketin hapishaneğine normal olmalıdır. Antrparantez kurumun kendisini kesinlikle tanılamamladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin cepheınöbet icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü dönem dahi temizılda lakırtııcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişkin ürün ya da firma sinein logo tasarlanacağı dönem o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı marifet sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı dönem simgenin taşıyacağı anlam hizmetında bu marifet çok önemlidir.